Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării în site, accepţi modul în care folosim aceste informaţii. Află mai multe aici

X

Foarte important!

Deadline de încărcare online în portal (http://portal.proiect155945.usamv.ro) a proiectelor de practică pentru participarea la Concurs ( în format .doc sau .docx) și a prezentărilor proiectului (în format .ppt sau .pptx): 12.10.2015, ora locală 22:00.

În perioada 13-16 octombrie 2015 se va desfășura Concursul cu acordare a premiilor pentru cele mai bune 28 de proiecte de practică.

Studenții din grupul țintă își vor elabora proiectul pe baza unei teme alese care să se regăsească în tematica programelor analitice de practică a facultăților de la care provin, respectând regulamentul concursului publicat online pe portalul „Practică pentru TINEri” din cadrul proiectului (http://portal.proiect155945.usamv.ro). 

Proiectele vor fi susținute în sesiune publică, pe baza unei prezentări în fața  comisiilor de specialitate. 

Începând cu luna septembrie 2015, studenţii participanţi la stagiile de practică din cadrul proiectului "De la Universitate la Viață Activă" beneficiază de consiliere şi orientare profesională prin intermediul portalului implementat în cadrul proiectului. 

Portalul "Practică pentru TINEri" va oferi posibilitatea studenţilor de a primi îndrumare cu privire la lansarea pe piaţa muncii şi construirea unei cariere, pornind de la crearea CV-urilor personale şi ajungând până la interacţionarea şi aplicarea la un loc de muncă oferit de potenţialii angajatori prezenţi pe portal.

Portalul se poate accesa la adresa http://portal.proiect155945.usamv.ro/ , înregistrarea în cadrul proiectului fiind disponibilă studenţilor incluşi in grupul ţintă al proiectului pe baza datelor de acces primite individual în prealabil.

Consilierea și orientarea profesională a studenților participanți la stagiile de practică este activitatea prin intermediul căreia studenții vor participa la 2 sesiuni de consiliere și orientare în carieră care vor include și o sesiune de consiliere vocațională.

Această activitate este continuă, începând din prima luna de implementare a proiectului, până în luna a 4-a de implementare și este în responsabilitatea Partenerului 1 S.C. Avangarde Technologies Consulting S.R.L.

Studenții înscriși în cadrul grupului țintă al proiectului vor fi îndrumați spre alegerea celei mai bune opțiuni de practică.

Prin această activitate se va monitoriza inserția pe piață muncii a studenților utilizând portalul realizat în cadrul proiectului.

Toate informațiile despre stadiul desfăsurării acestui proiect se găƒsesc pe site-ul proiectului.

În prima luna de implementare a proiectului POSDRU ID 155945 „ De la universitate la viață activă”, au fost semnate parteneriate cu mediul de afaceri pentru că studenții înscriși în grupul țintă să poată beneficia de stagii de practică ce le oferă oportunități de dezvoltare profesională cât și personală în vederea integrării acestora pe piață muncii.

Partenerii din mediul de afaceri cu care au fost încheiate parteneriate sunt:

Agro Business Solutions SRL

Asociația Pomicultorul Dâmbovițean

INSTITUTUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PT INDUSTRIALIZAREA ȘI MARKETINGUL PRODUSELOR HORTICOLE

SC MOARĂ CIBIN SA 

DSVSA

SC CASALCO SA 

SC LIPICAI SRL

SC FRAHER SRL

SC FRAHER DISTRIBUTION

SC LIDAS SRL

HERGELIA BECLEAN

PFA MUSCOIU FLORIN

PFA PUNGAN PAUL

SC EUROHALE ANTREPRENOR SRL

SC TOP GEOCART SRL

PFA TUDORA ADRIANA

SC MARCONSTRUCT IMPEX SRL

Centrul de Biochimie și Biotehnologie Aplicată -BIOTEHNOL

Centrul de Biotehnologii Microbiene-BIOTEHGEN

Prin intermediul parteneriatelor încheiate cu mediul economic real, acest proiect contribuie la promovarea efectivă a dezvoltării durabile a capitalului uman, prin crearea unui cadru ce influențează pozitiv atât generația actuală cât și generațiile viitoare de studenți, prin formarea în rândurile grupului țintă implicat în proiect, a cunoștințelor și experienței practice, investind în formarea profesională inițială a acestora ce va susține dezvoltarea economică și socială a sectorului economic.